Aktuāli!

Informācija klientiem!

Saistībā ar vīrusa Covid-19 izplatību Latvijā,  izsludināta ārkātas situācija, nosakot virkni stingru ierobežojošu pasākumu.

SIA "Vidzemes riepu centrs" 

Aicina iedzīvotājus būt atbildīgiem gan par sevi, gan apkārtējo cilvēku veselību un ievērot piesardzības pasākumus, proti, neapmeklēt riepu centru ar pasažieriem,un obligāti lietot sejas aizsargmaskas, uz riepu maiņu vai remontu var pieteikties pa telefonu uz konkrētu laiku.

+371 28315118

Riepu remontēšana

Liela vērība tiek vērsta uz kvalitatīvu un drošu riepu remontu. Servisā strādā ar pasaulē labākajiem riepu remonta materiāliem TIP-TOP no Vācijas.

Vieglo automašīnu un komerciālā transporta riepu remontu veic kvalificēti meistari, kas izgājuši apmācības kursus Vācijā. Minhenē, Stahlgruber Stiftung apmācību kompleksā.

Katram ir gadījies, ka riepa nolaiž gaisu, tāpēc vismaz divreiz gadā pārliecināties, ka arī rezerves ritenis ir kārtībā

Jebkura problēma riepai rodas no neatbilstoša gaisa spiediena riepās

Nepietiekams spiediens:

Pretēji plaši izplatītajam viedoklim, lielāko risku rada nevis pārmērīgi augsts, bet gan nepietiekams spiediens. Braukšana ar riepām, kurās ir nepietiekams spiediens, var bojāt to iekšējo struktūru, kā arī palielināt rites pretestību. Pastāv ievērojams un grūti paredzams pārsprāgšanas risks.

taču gaisa spiedienam ir jāseko līdzi – nedrīkst aizmirst par to, sliktākajā gadījumā nāksies pirkt jaunu riepu, labākajā – veikt riepas remontu, kas tomēr ir lētāks, bet tik un tā maksā naudu.

Ja problēma ir riepā, tā jādemontē, jāpārliecinās par bojājuma vietu, par riepas stāvokli iekšpusē – ilgstoši braucot ar pārāk zemu spiedienu, riepa uzkarst un noārdās iekšmala. Tad arī meistars ir bezspēcīgs, un šādu riepu var vienkārši uzreiz izmest, kas arī bieži gadās. Dažreiz pietiek, ja ar tādu riepu nobrauc tos pārsimts metrus līdz servisam.

Prātīgākais, protams, ir uzreiz pēc problēmas konstatēšanas doties uz servisu un tur vispirms noteikt, kas riepai ir par vainu, jo saimniekam „uz aci” ne vienmēr tas uzreiz redzams.

Izplatītākie riepu bojājumi – vienkāršākie ir tad, ja gaisu laiž ventilis.

Ieteikums auto īpašniekiem ventili mainīt pirms katras riepu uzstādīšanas.

Pie lielām temperatūras maiņām, viena ventiļa dēļ var rasties lielas problēmas.

Bieži izplatīta vaina ir, ja „gaisu laiž” starp diska un riepas savienojumu.

Arī šādā gadījumā riepa jādemontē, jānotīra disks, jāapstrādā ar speciālu hermētiķi, un tad var balansēt, likt atpakaļ un braukt tālāk.

Riepu remonts:

Divu veidu remonts – ar auksto un karsto vulkanizāciju.

Vispirms notiek defekta noteikšana, pēc tam, atkarībā no bojājuma vietas un riepas izmēra, izmeklē piemērotu ielāpu, bojājuma vietu noslīpē, attauko un uzlīmē ielāpu. Tad ar speciālu ielāpu aizsargškidrumu tiek atjaunota riepas iekšmala, kas bezkameru riepās kalpo kā kamera. Auksto vulkanizāciju lieto nelielu bojājumu gadījumos, piemēram, kad riepa pārdurta ar naglu.

Karstā vulkanizācijas metode tiek lietota pie nopietnākiem bojājumiem – griezumiem sānu malā un protektorā utt.

Šis process ir ilgāks un klientam riepu vajadzēs atstāt servisā uz veselu diennakti, kā to paredz pilns tehnoloģijas process, lai riepu varētu atdot lietošanā ar garantiju.

Karstās vulkanizācijas process sākotnēji ir tāds pats kā aukstajai – no defekta konstatācijas līdz bojātās vietas apstrādei, bet pēc tam seko apstrāde ar termopresi, atkarībā no riepas gumijas biezuma tiek noteikt laiks, cik ilgi riepa atradīsies šai presē (vieglajam automobilim no 30 min).

Kad riepa ir atdzisusi, arī tālākā darbu gaita ir kā pēc aukstās vulkanizācijas – slīpēšana, attaukošana, ielāpa uzlīmēšana un, ja nepieciešams, arī protektora atjaunošana.